Campaniile de relatii publice si responsabilitatea sociala
Curs online premium marca PROMOAFACERI

Campaniile de relatii publice si responsabilitatea sociala

Campaniile de relatii publice si responsabilitatea sociala, curs comunicare premium

Campaniile de relatii publice si implicarea in problemele comunitatii reprezinta acea parte a activitatii prin care o institutie publica sau o companie privata devine vizibila, vine in fata comunitatii si isi antreneaza partenerii de afaceri in actiuni menite sa aduca nu numai o cifra de afaceri mai mare, dar si un plus de imagine si de credibilitate.

O institutie publica sau o companie privata are nevoie de o imagine favorabila, trebuie sa se adapteze problemelor sociale si economice si trebuie sa se implice in acestea.

Este plusul de responsabilitate pe care si institutiile si companiile din Romania au nevoie sa-l includa in programele si proiectele lor.

De ce este nevoie de campanii de responsabilitate sociala, care sunt avantajele obtinute prin implicarea in acestea si care sunt domeniile in care institutiile si companiile pot face programe de CSR, sunt cateva din aspectele pe care le abordam prin acest curs.

Responsabilitatea sociala este o componenta destul de noua si perceputa ca fragila in randul institutiilor sau al companiilor din Romania. Noi suntem la inceput, desi la nivel international constientizarea implicarii in astfel de campanii a trecut de mult de faza de tatonare.

Rezultatele nu s-au lasat asteptate. Analizam impreuna cateva din campaniile de responsabilitate sociala de succes, etapele realizarii lor si mai ales beneficiile.

Discutam despre importanta alocarii unei sume pentru aceste actiuni, dar si despre importanta parteneriatelor si prezentam campanii in care ideea, conceptul au adus rezultate inzecite in raport cu investitia financiara.

  • Prezentare curs comunicare: Campaniile de relatii publice si responsabilitatea sociala

Modul I

CUPRINS:

I. Responsabilitatea sociala. Campaniile de responsabilitate sociala (CSR)
I.1. CSR in Romania

II. Principii de responsabilitate sociala

III. Domeniile de baza pentru proiectele de responsabilitate sociala

IV. Drepturile omului si responsabilitatea sociala
IV.1. Drepturile omului si responsabilitatea sociala
IV.2. Discriminarea si grupurile vulnerabile
IV.3. Drepturile omului la locul de munca

V. Relatiile de munca si responsabilitatea sociala
V.1. Conditii de munca si protectie sociala
V.2. Sanatatea si securitatea la locul de munca
V.3. Dezvoltarea umana si formarea profesionala la locul de munca

VI. Problemele de mediu si responsabilitatea sociala
VI.1. Prevenirea poluarii
VI.2. Utilizarea durabila a resurselor
VI.3. Atenuarea schimbarilor climatice si adaptarea
VI.4. Protectia mediului si refacerea habitatelor naturale

VII. Practicile corecte in afaceri si responsabilitatea sociala
VII.1. Anticoruptia
VII.2. Implicarea in politicile publice de responsabilitate
VII.3. Concurenta loiala
VII.4. Respectarea drepturilor de proprietate

Modul II

CUPRINS:

I. Protectia consumatorului si responsabilitatea sociala
I.1. Probleme ale consumatorilor si responsabilitatea sociala
I.2. Marketingul corect si impartial
I.3. Protejarea sanatatii consumatorilor si siguranta acestora
I.4. Consumul durabil
I.5. Plangerea si solutionarea litigiilor
I.6. Protectia datelor si a vietii private
I.7. Accesul la serviciile esentiale
I.8. Educarea si constientizarea

II. Implicarea in viata comunitatii si in dezvoltarea societatii prin programele de responsabilitate sociala
II.1. Implicarea in viata comunitatii
II.2. Educatia si cultura
II.3. Crearea locurilor de munca
II.4. Dezvoltarea tehnologiei si accesul la tehnologie
II.5. Crearea de venituri
II.6. Sanatatea publica
II.7. Investitiile Sociale

III. Etapele si integrarea programelor de responsabilitate sociala intr-o organizatie
III.1. Planul de management
III.2. Planificarea
III.3. Implementarea
III.4. Evaluarea

IV. Comunicarea in cadrul proiectelor de responsabilitate sociala
IV.1. Caracteristicile informatiilor referitoare la responsabilitatea sociala
IV.2. Tipuri de comunicare privind responsabilitatea sociala
IV.3. O comunicare eficienta in media

V. Rezolvarea conflictelor sau dezacordurilor intre o organizatie si partile interesate

  • Inscriere

Pentru inscriere completati formularul de mai jos. Cursul va fi primit pe adresa de e-mail pe care ati precizat-o la inscriere daca plata efectuata de d-voastra este confirmata.

Nume si Prenume

Adresa de e-mail valida

Denumire curs

Date necesare pentru inscriere: adresa, telefon, CNP (pentru facturare)

  • Efectuare plata

Pret curs: 200,00 RON

Dupa ce v-ati inscris dati click pe butonul de mai jos pentru a efectua plata. Sistem de plata: transfer bancar sau plata online prin EuPlatesc.ro (nu se percepe comision la tranzactie). Dupa efectuarea platii veti primi un e-mail care va va confirma tranzactia. In cazul in care contul dvs. de e-mail are activate filtre anti-spam, verificati folder-ul Bulk, Spam.

Pretul afisat este final si include toate taxele. Pentru serviciul prestat se emite factura fiscala.

 

Date fiscale:

S.C. PROIECT COST INVEST S.R.L.

Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/17167/2007
Cod Identificare Fiscala: 22410192
Cod IBAN: RO37BTRL04701202G94696XX
Banca Transilvania, Sucursala Pantelimon, Bucuresti

  • Informatii derulare curs

Cursul si contractul se vor transmite pe adresa de e-mail dupa confirmarea platii. Durata alocata studierii fiecarui curs este de maximum 8 saptamani de la data contractului. La finalul fiecarui curs, fiecare cursant va avea de rezolvat o tema in baza informatiilor studiate. Cursantul va solicita tema la adresa de office@proiectcomunicare.ro atunci cand se va considera pregatit, in durata alocata cursului. Dupa rezolvarea temei cursantul va primi o diploma care va atesta absolvirea acestui curs. Nesolicitarea temei nu va duce la emiterea diplomei respective. 

Top
Share

Ce este Proiect Comunicare

Nu doar un site de comunicare, ci un spatiu in care experienta conteaza mai mult decat orice teorie.

De ce Proiect Comunicare

Pentru ca nu exista probleme reale de comunicare, ci doar solutii pe care nu le cunosti.

Sustinut de Promoafaceri

Servicii de promovare si comunicare online, publicare comunicate de presa

Posturi recent adaugate

Cursuri de comunicare online marca PROMOAFACERI

Interesul public la limita Legii 544/2001 ...comunicarea cu media este fundamentala...

Campaniile de relatii publice si responsabilitatea sociala ...pentru ca lucrurile sa nu se intample oricum...

Criza mediatica sau cum sa iesi dintr-un impas de comunicare ...situatiile dificile sunt imposibil de evitat...

Comunicatul de presa – de la mesaj la stire ...de unde incepe ideea si cum se transforma ea in mesaj...

Imagine si discurs public ...este normal sa aveti emotii la primul discurs public...