Comunicatul de presa – de la mesaj la stire
Curs online premium marca PROMOAFACERI

Comunicatul de presa – de la mesaj la stire

Comunicatul de presa – de la mesaj la stire, curs comunicare premium

De ce comunicatul de presa transmis de mine nu a fost preluat? De ce nu a ajuns stire?” Probabil ca si dumneavoastra, ca specialisti in comunicare, v-ati intrebat care au fost motivele pentru care o informatie pe care ati transmis-o presei a fost ignorata.

Cursul „Comunicatul de presa – de la mesaj la stire” prezinta etapele transformarii unui mesaj transmis in stire.

Care sunt criteriile utilizate de jurnalisti pentru a face diferenta dintre un comunicat de presa si altul si cum stabileste presa prioritatile in acest sens sunt, de asemenea, aspecte pe care cursul de fata le lamureste.

De ce o informatie este importanta intr-un context, iar in altul nu, este o alta problema pe care, probabil, ati intalnit-o in activitatea de comunicare si pe care cursul „Comunicatul de presa – de la mesaj la stire” o analizeaza prin prezentarea de cazuri practice si reale.

Cursul abordeaza aspecte referitoare la pregatirea, redactarea, grafica si prezentarea, aprobarea, difuzarea si evaluarea comunicatului de presa, ca instrument folosit de persoane fizice, institutii sau organizatii in relatia de comunicare cu presa.

Intr-o forma inedita, concisa si printr-o abordare practica, prezentul curs prezinta principalele greseli intalnite in procesul de redactare si prezentare a comunicatului de presa si face distinctii clare intre diferite tipuri ale acestui instrument de comunicare.

Analizam impreuna de ce, spre exemplu, un comunicat de presa tip luare de pozitie este diferit de un drept la replica si de ce comunicatul politic trebuie conceput si redactat astfel incat mesajul sa fie perceput corect si fara a primi eticheta de mesaj de propaganda.

Structurat în doua module, cursul se adreseaza purtatorilor de cuvant sau specialistilor in relatii publice din institutii publice sau private, cu sau fara experienta in domeniu.

  • Prezentare curs comunicare: Comunicatul de presa – de la mesaj la stire

Modul I

CUPRINS:

I. Ce este comunicatul de presa?

II. De ce un comunicat de presa este de interes, iar altul nu?
Ştirile neplanificate, necontrolate, spontane
Stirile planificate, controlate sau subiective

III. Comunicatul de presa – tipuri si particularitati
Comunicatul – invitatie
Comunicatul de reamintire
Comunicatul – anunt
Comunicatul statistic
Comunicatul de informare
Comunicatul oficial
Comunicatul erata
Comunicatul politic
Comunicatul de luare de pozitie

IV. Recapitulare

Modul II

CUPRINS:

I. Pregatirea comunicatului

II. Redactarea comunicatului

III. Grafica si prezentarea comunicatului de presa

IV. Aprobarea comunicatului

V. Difuzarea comunicatului

VI. Evaluarea comunicatului

VII. Cele mai intalnite greseli in transmiterea unui comunicat de presa

VIII. Recapitulare

  • Inscriere

Pentru inscriere completati formularul de mai jos. Cursul va fi primit pe adresa de e-mail pe care ati precizat-o la inscriere daca plata efectuata de d-voastra este confirmata.

Nume si Prenume

Adresa de e-mail valida

Denumire curs

Date necesare pentru inscriere: adresa, telefon, CNP (pentru facturare)

  • Efectuare plata

Pret curs: 180,00 RON

Dupa ce v-ati inscris dati click pe butonul de mai jos pentru a efectua plata. Sistem de plata: transfer bancar sau plata online prin EuPlatesc.ro (nu se percepe comision la tranzactie). Dupa efectuarea platii veti primi un e-mail care va va confirma tranzactia. In cazul in care contul dvs. de e-mail are activate filtre anti-spam, verificati folder-ul Bulk, Spam.

Pretul afisat este final si include toate taxele. Pentru serviciul prestat se emite factura fiscala.

 

Date fiscale:

S.C. PROIECT COST INVEST S.R.L.

Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/17167/2007
Cod Identificare Fiscala: 22410192
Cod IBAN: RO37BTRL04701202G94696XX
Banca Transilvania, Sucursala Pantelimon, Bucuresti

  • Informatii derulare curs

Cursul si contractul se vor transmite pe adresa de e-mail dupa confirmarea platii. Durata alocata studierii fiecarui curs este de maximum 8 saptamani de la data contractului. La finalul fiecarui curs, fiecare cursant va avea de rezolvat o tema in baza informatiilor studiate. Cursantul va solicita tema la adresa de office@proiectcomunicare.ro atunci cand se va considera pregatit, in durata alocata cursului. Dupa rezolvarea temei cursantul va primi o diploma care va atesta absolvirea acestui curs. Nesolicitarea temei nu va duce la emiterea diplomei respective. 

Top
Share

Ce este Proiect Comunicare

Nu doar un site de comunicare, ci un spatiu in care experienta conteaza mai mult decat orice teorie.

De ce Proiect Comunicare

Pentru ca nu exista probleme reale de comunicare, ci doar solutii pe care nu le cunosti.

Sustinut de Promoafaceri

Servicii de promovare si comunicare online, publicare comunicate de presa

Posturi recent adaugate

Cursuri de comunicare online marca PROMOAFACERI

Interesul public la limita Legii 544/2001 ...comunicarea cu media este fundamentala...

Campaniile de relatii publice si responsabilitatea sociala ...pentru ca lucrurile sa nu se intample oricum...

Criza mediatica sau cum sa iesi dintr-un impas de comunicare ...situatiile dificile sunt imposibil de evitat...

Comunicatul de presa – de la mesaj la stire ...de unde incepe ideea si cum se transforma ea in mesaj...

Imagine si discurs public ...este normal sa aveti emotii la primul discurs public...