Imagine si discurs public
Curs online premium marca PROMOAFACERI

Imagine si discurs public

Imagine si discurs public, curs comunicare premium

Stapaniti foarte bine arta comunicarii, mesajele pe care le transmiteti presei sunt clare si impecabile din punct de vedere al scriiturii, iar pregatirea unui eveniment public nu va da foarte multe batai de cap.

Este suficient pentru a avea o imagine publica impecabila?

Poate unii dintre dumneavoastra ar spune ca da, altii ar spune ca dimpotriva.

Primii ar argumenta prin faptul ca este suficient ca ceea ce spun sau scriu sa fie corect, fara sa conteze imaginea lor publica.

Ceilalti ar putea aprecia ca reteta include insa si un strop de prestanta, un altul de savoare a conversatiei, dar si unul de bun gust al vestimentatiei.

Practica a demonstrat ca balanta argumentelor inclina in favoarea ultimilor.

Ca specialisti in comunicare, in relatia cu media reprezentati institutia, organizatia din care faceti parte. Nu vorbiti si nu scrieti in nume personal, ci in cel al institutiei sau al organizatiei respective.

Ce raman insa personale sunt stilul in care o faceti si impresia pe care o creati si care ramane dupa aparitia dumneavoastra publica, toate acestea concretizate in relatia pe care o construiti cu jurnalistii si in credibilitatea pe care o castigati in timp.

Corectitudinea, prezenta publica, maniera si eleganta prezentarii, toate acestea va definesc si va reprezinta.

Cursul „Imagine si discurs public” prezinta argumente in acest sens.

Vom analiza impreuna de ce nu este suficient sa fii un bun comunicator atunci cand media publica poze indecente sau relateaza incidente in care sunteti erou principal. Vedem, de asemenea, de ce informatiile de impact dintr-un comunicat de presa sunt puse in umbra de o greseala gramaticala ratacita sau de ce imposibilitatea stapanirii emotiilor face praf un discurs ce se dorea a fi impecabil.

Constatam astfel ca tiparul unui comunicari de succes include, pentru definirea respectului de sine, si cele doua componente esentiale: „imagine” si „prestanta”.

  • Prezentare curs comunicare: Imagine si discurs public

Modul I

CUPRINS:

I. Ce inseamna imaginea publica?

II. Caracteristicile imaginii publice

III. Rolul jurnalistilor in construirea imaginii publice

IV. Haina nu face pe om, dar ii defineste imaginea publica

V. Mimica, gesturile – spun totul despre noi

VI. Cum sa faceti fata unei prezentari publice fara sa va transpire palmele

  • Inscriere

Pentru inscriere completati formularul de mai jos. Cursul va fi primit pe adresa de e-mail pe care ati precizat-o la inscriere daca plata efectuata de d-voastra este confirmata.

Nume si Prenume

Adresa de e-mail valida

Denumire curs

Date necesare pentru inscriere: adresa, telefon, CNP (pentru facturare)

  • Efectuare plata

Pret curs: 100,00 RON

Dupa ce v-ati inscris dati click pe butonul de mai jos pentru a efectua plata. Sistem de plata: transfer bancar sau plata online prin EuPlatesc.ro (nu se percepe comision la tranzactie). Dupa efectuarea platii veti primi un e-mail care va va confirma tranzactia. In cazul in care contul dvs. de e-mail are activate filtre anti-spam, verificati folder-ul Bulk, Spam.

Pretul afisat este final si include toate taxele. Pentru serviciul prestat se emite factura fiscala.

 

Date fiscale:

S.C. PROIECT COST INVEST S.R.L.

Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/17167/2007
Cod Identificare Fiscala: 22410192
Cod IBAN: RO37BTRL04701202G94696XX
Banca Transilvania, Sucursala Pantelimon, Bucuresti

  • Informatii derulare curs

Cursul si contractul se vor transmite pe adresa de e-mail dupa confirmarea platii. Durata alocata studierii fiecarui curs este de maximum 8 saptamani de la data contractului. La finalul fiecarui curs, fiecare cursant va avea de rezolvat o tema in baza informatiilor studiate. Cursantul va solicita tema la adresa de office@proiectcomunicare.ro atunci cand se va considera pregatit, in durata alocata cursului. Dupa rezolvarea temei cursantul va primi o diploma care va atesta absolvirea acestui curs. Nesolicitarea temei nu va duce la emiterea diplomei respective. 

Top
Share

Ce este Proiect Comunicare

Nu doar un site de comunicare, ci un spatiu in care experienta conteaza mai mult decat orice teorie.

De ce Proiect Comunicare

Pentru ca nu exista probleme reale de comunicare, ci doar solutii pe care nu le cunosti.

Sustinut de Promoafaceri

Servicii de promovare si comunicare online, publicare comunicate de presa

Posturi recent adaugate

Cursuri de comunicare online marca PROMOAFACERI

Interesul public la limita Legii 544/2001 ...comunicarea cu media este fundamentala...

Campaniile de relatii publice si responsabilitatea sociala ...pentru ca lucrurile sa nu se intample oricum...

Criza mediatica sau cum sa iesi dintr-un impas de comunicare ...situatiile dificile sunt imposibil de evitat...

Comunicatul de presa – de la mesaj la stire ...de unde incepe ideea si cum se transforma ea in mesaj...

Imagine si discurs public ...este normal sa aveti emotii la primul discurs public...